det kommer inte komma gratis

Minea vaknade fyra imorse, så jag klev upp, bytte hennes blöja och matade den lilla tösen. hon somnade i min famn och jag bar in henne till sängen.
precis när jag lagt ner henne så börjar Julian att skrika. han har då kissat i sängen och jag fick dra fram nya sängkläder. sedan la jag mig i sängen och klockan slog 05.00
då ekade orden i huvudet på mig.
"det kommer inte komma gratis"
kroppen, hälsan, livsstilen.
allt jag vill ändra kommer fan inte komma gratis. därför tog jag på mig skorna och va hemifrån tio över fem.
det blev en härlig pw med solens uppgång och skavsår.
jag försöker gå varje dag, men ibland kommer saker emellan. det är skönare att gå på morgonen tycker jag eftersom jag oftast blir för trött på kvällarna.
nu ska jag duscha och sedan väcka min största älskling som ska iväg på jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0