fitnessfighten

snart äre dags!
några vet, andra inte.
men nu är det på tiden att berätta.
jag ska alltså delta i något som kallas
fitnessfighten med start första september.
det är en tävling som går ut på att
träna varje dag i 30 dagar samt få ett kostschema avsett för en själv.
man får övningar via internet och
behöver inget gymkort för att vara med.
man har kontakt med sin personliga tränare och ska väga allt man äter.
jag är laddad, förväntansfull och sjukt taggad! det bästa är nog att man får äta det mesta i matväg, allt utom socker.
inget mer GI, inget mer lchf bara vanlig mat men 6 mål per dag och mindre portioner.
ni kommer få se både för och efterbilder när jag är klar, men mitt långsiktiga mål är ju att tappa 30 kg vilket tar bra mycket längre tid än en månad.
fitnessfighten tror jag är en bra start för att komma igång, och jag hoppas ni stöttar mig nu under denna extremt tuffa månad som väntar mig.
pusss och kärlek <3


Kommentarer
Postat av: malin hagström

jag gör oxå något liknande :) äter 6 gånger om dagen och har ett kostschema anpassat för mig! det är jätte kul, för det händer verkligen grejer! Lycka till, detta kommer gå super bra :) följ gärna med på mina promenader om du får det som övning oxå :) kram malin h.

2012-08-26 @ 11:58:44
Postat av: Emelie

Du är så vacker Marielle och jag blir verkligen imponerad av dig. En bra förebild! :)

2012-09-02 @ 11:21:59
URL: http://dotteremelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0