bakis utan att ha druckit

igår vaknade jag upp och
mådde riktigt dåligt.
under natten mådde jag så illa
att jag trodde att jag fått magsjuka.
känsla av feber, ont i kroppen, huvudvärk osv.. trodde allt detta berodde på den extremt lilla sömnen
jag fått nu under några nätter.
åkte och julhandlade och hade
precis samma känsla som
om jag vore bakis.
imorse kom svaret.
jag har fått min tredje visdomstand.
VILKEN JÄVLA JULKLAPP!!
måste alltså slänga ut pengar på
att dra den jäveln.

aja nog om det.
Julian har precis öppnat
sin första julklapp.
resten får han efter kalle anka
då tomten kommer på besök.
nu sitter han i köket och
håller på med sin nya lera.
Minea sover och vi andra bara
slappar. ska väl duscha snart.

hoppas ni får en riktigt bra
julafton för det tänker vi ha.
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0