första december.

tiden bara rinner iväg känns det
som. nu är vi redan inne
på årets sista månad liksom..
idag händer inte alls mycket
här hemma förutom att jag ska
tvätta heeeela dagen lång.
på onsdag får vi nämligen besök
av Christian's mamma & bröder.
vilken tur att vi hinner få soffan
på tisdag, annars hade det varit
lite jobbigt under Julian's födelsedag.

igår kikade jag på x-factor precis
som jag alltid gör på fredagarna,
men nu stängde jag av innan
programmet ens var slut.
Malcolm är inte med längre vilket
kändes tråkigt, och han var den
jag alltid såg fram emot mest att se.
efter honom låg J.E.M mig varmt om
hjärtat men nu när dom åkte ut
igår känns det astråkigt att fortsätta kolla. såg att många hade svårt
att rösta på dom, så det är väl
säkert knas med rösterna, som vanligt.

har sovit fruktansvärt lite inatt
vilket jag alltid brukar göra när
Christian drar ut. och eftersom
han skulle sova borta inatt
blev det ännu värre.
jag är så himla orolig att något
ska hända.. killar och alkohol
brukar inte funka sådär jättebra
ihop, haha.

nu ska jag mysa i sängen
och bara njuta av lugnet lite.
bjuder på en bild av en liten
Marielle idag, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0