jag är faktiskt rätt bra!

idag när Christian kommit
hem från jobbet tog jag moppen
till gymmet. jag pressade mig själv
hårt och såg ut som en tomat
i ansiktet då jag gick därifrån.
jag önskar verkligen att jag hade
någon att träna med ibland.
någon som kunde visa mig lite
övningar och lära mig mer om
hur maskinerna fungerar.

ne nu är det snart dags att krypa ner
i sängen och sova så jag
är pigg imorgon.
puss och kram!

mitt fredagsgotta bestod av en
smoothie gjord på turkisk yoghurt,
hallon, blåbär & lite mango.
plus ett nykokt ägg. yammie!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Du är så duktig som åker själv, jag tänker, sen får jag panik eftersom jag inte kan med maskinerna, och HATAR att gå på bandet för springa kan jag inte :(
Åh den ser så god ut smoothien, tror jag ska börja äta en sån på kvällen jag med!
Fast jag är oftast för lat för sånt (hur man nu kan vara det, enklaste saken i världen)!
Hur gör du med maten då? Eller tänker rättare sagt, jag har kört fast och vi äter typ bara korv och makaroner eller köttfärsås och spagetti! Tråkigt och inte alls bra! Är gubben hemma blir det nästan bara hämtmat och det är ju absolut inte bra :(
Puss finaste! ♥

2012-12-28 @ 23:45:05
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0