jävla filmjävel!!

såg en film igår, inge läskigare
än något jag sett förut.
men fuck vad jag har blivit
känslig.. i mina yngre dar
älskade jag skräck, thrillers osv.
nu går det fetbort. inte pga att
jag blir rädd, men jag blir så sjukt
påverkad. igår såg vi savages, den
filmen fick mig att drömma
psykadeliska jävla drömmar, sov
liksom två timmar inatt... alltså vafan!
jag fick se människor jag älskar
lida och sen skar jag halsen
långsamt av en bebis lika gammal
som Minea. alltså min hjärna känns
överbemannad förfan.
det är så himla mycket mer
som jag drömt men jag orkar
inte skriva allt i detalj..

nu räcker det fan, jag kan inte
se såna här filmer mer.
nu får det bli komedier och drama
hädanefter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0