mammaledighet suger..

idag har jag inte lyckats göra
ett skit här hemma.
det ser förjävligt ut alltså.
usch, ibland önskar jag att
man kunde trolla.

det är sjukt tråkigt att vara mammaledig.
dagarna bara rullar på av farten
och man blir trött och lat.
finns ju ingenting att göra
känns det som. Julian klättrar
på väggarna här hemma.
får han inte någon dagisplats
snart vet jag fasiken inte hur
det ska gå...

jag vill bara sova och vakna i aug.
då börjar Minea på dagis om det
finns plats såklart och jag har
förhoppningsvis hittat mig ett jobb.

nåväl, ikväll drar jag iväg på
gymmet och får njuta av
musik i lurarna medans jag
kör slut på min kropp i maskinerna.
plankan är såklart också ett måste.

Julian visar hur det ska gå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0