pysselmamman

idag var vi på öppna fsk.
alltid lika mysigt, och Julian
njuter av varenda sekund.
nu är det uppehåll till 8.e jan.
känns lite tråkigt..

imorgon ska jag ta med mig
barnen och leta upp panduro.
lär ju gå vilse i storstadsdjungeln ^^
jag vill börja pyssla och tänkte
att det kunde vara roligt för
Julian dagarna då vi ändå
bara ska vara inne.
lär ju köpa med mig halva
affären hem, haha.

Christian jobbar natt vilket
alltid är lika tråkigt.
hatar att sitta själv om kvällarna.
finns inget tråkigare.
imorgon börjar han 22.00
och det är bättre, för då kan
jag lägga mig strax efter att han åkt.

nä nu ska jag ta och sussa precis
som tjejen bredvid mig.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0