städdag och gym

blev inte mycket till städning
igår, haha. idag måste jag
därför få fingrarna ur...
mår dåligt när det är stökigt.
kan inte slappna av det minsta.
ni skulle sett Julian's rum nu.
flippat alltså, det har aldrig
varit så stökigt som nu.
alla dessa julklappar som har gjort det.
ååååångest!

Minea vaknade 04.00 och
ville äta, jag somnade om
strax efter 05.00 och klockan
sex traskar lillkillen in och
ville vara vaken.
satte på tv.n och gav honom
lite yoghurt, fick somna om
till 06.40 och då ville jag typ
skjuta mig själv.
har fått sova lite till nu
på morgonkvisten så jag känner
mig redo för städningen.

ikväll drar jag till gymmet igen.
måste lägga in en högre växel
nu känner jag. skulle fortfarande
behöva en introduktion i gymmet
men det är bara på tis 17.00
och hittills har det inte gått en endaste
gång. känner mig lite vilsen bland
maskinerna faktiskt.

fan vad jag vill ha en PT.
någon som lägger upp ett träningsschema åt mig och hjälper
mig hitta övningar.
jag gör så gott jag kan med
kunskapen jag har, men det är svårt.
aja, jag får väl googla vidare
på styrkeövningar och fortsätta
testa mig fram på egen hand.
pussss!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Känner samma, skulle gärna ha en pt men det kostar ju så förbannat, och det krävs mer än en träff i månaden för att få nån hjälp av det :S
Däremot satsar jag på fitnesskampen i februari, kanske jag får lite go i det hela!
Kämpa på bruden, du är så jävla bra! ♥

2012-12-28 @ 18:49:17
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0