betydligt lugnare

Julian hade i fyra månader kolik. han skrek, och skrek och skrek att jag trodde vi skulle bli sjuka i huvudet. under den tiden blev jag deprimerad eftersom jag aldrig ville gå ut, inte ens med honom i vagnen. jag isolerade mig själv för att det kändes lättast så. Minea har varit världens lugnaste flicka fram till i lördags. hon skriker så fort man lägger ner henne och magknipen kommer åter efter måltiderna. man tror att man ska vara härdad efter ett kolikbarn, MEN nu klarar jag verkligen ingenting. jag får panik så fort hon gnyr lite. jag blir liksom påmind om hur vi hade det med Julian. det orkar jag inte. detta får mig att vilja sluta amma. nu måste ju jag sluta äta något, vad det är vet jag ju inte än. jag vill kunna äta precis som jag gjort hittills, jävla skit. varför får jag två barn i samma vecka? varför måste det bli två akuta snitt? varför måste båda vara känsliga mot något att jag tappar gnistan till att amma? åhhh vad less jag blir! stavgång är förresten sjukt underbart. jag går varenda dag nu, älskart!


Kommentarer
Postat av: Sara J

Grattis till lill'skruttan!
Har ett litet tips...en vän hade ett kolikbarn av den värsta sorten som jag har förstått det. Efter att ha testat allt så testade dom akupunktur. Ett stick i tummen och en i handflatan.
Efter det så slutade han skrika.
Nu kan det ju vara så att det bara var ett flax att det funkade på just han, lem det kan kanske vara värt att testa?
Kram

2012-07-11 @ 13:20:20
Postat av: MarielleGrääs

men gud vilket bra tips, tack :D
fortsätter skrikandet kommer vi nog pröva
på det :D kram

2012-07-11 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0