jag är imponerad

idag, precis på dagen firar jag åtta månader utan snus. herregud vad tiden gått fort. det var sjukt tufft dom första dagarna då jag drömde mardrömmar och vaknade i svettpölar varenda natt. sen avtog det alltmer och nu tänker jag inte ens på det. så förbannat skönt att inte vara beroende av något sånt där. nu har jag bara sockret kvar, så denna vecka lär bli jobbig den med. idag kommer Papi och Angelina hit en sväng & efter det tar jag med mig barnen på en promenad till affärn. sen blir det lite städning och vika all tvätt vi lyckats tvätta upp. pannkakan var god men lite väl saltig för min smak. Julian älskade den vilket jag verkligen inte trodde, haha. han äter allt den pojken. inte rädd för att prova nya saker som jag aldrig vågar göra. mina nya skor är förresten helt fantastiska att promenera i. jag älskar dom, sen är dom riktigt snygga också vilket är ett plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0