jag ville så gärna

det hinns inte alltid med att ta en promenad. som idag. trodde jag skulle hinna en prommis nu när Christian slutat jobbet, men han har fortfarande inte kommit. s u c k ! aja, en vilodag skadar väl inte. nu tänkte jag göra mig en smoothie som består av turkisk yoghurt, hallon och banan. yummie. det är ju så sjukt gott. önskar man kunde leva på de, typ. jag har fortfarande inte fuskat vare sig det gäller mat, läsk eller gotta. jag är så sjukt motiverad nu att det är så himla lätt alltihopa. fast sen bantar jag ju inte heller, jag äter bara bättre och skippar lördagsgottat. går aldrig hungrig vilket jag aldrig skulle klara av. att dricka shaker är bara en snabb lösning på ett viktproblem och jag vill ha en mer långsiktig sådan. därför väljer jag bra mat och motion varje dag vilket kommer löna sig i längden. inga snabba resultat, det vet jag. men dom kommer hålla livet ut istället och det är mycket viktigare. sommaren 2013 får bli min bikinidebut, då jag var 10-11 år sist jag bar en. pussss & kraaam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0