när tröttheten tar överhand

att ha två barn tar verkligen på krafterna.
jag som är uppe och ammar om nätterna skulle verkligen
behöva vila under dagen då Minea sover.
men nu när Julian har varit hemma från dagis har det inte gått.
jag är helt slut i kroppen, huvudet, ja, ööööverallt verkligen..
på måndag är hans semester slut, då blire dagis igen.
kommer kännas gudomligt skönt att ta en vila mitt på dagen då.
sen behöver jag och Jullen vara ifrån varandra lite också, blir många dispyter
om dagarna och jag är inte den mamman jag vill vara just nu med tanke på tröttheten.

har fått ett extremt chokladsug också, det är verkligen helt sinnes.
jag drömmer tillochmed om den där jävla chokladen.
var tvungen att köpa en jäkel idag, jag kunde inte motstå.
favoriten just nu är marabou daim, muuuums!

förresten trivs vi sjukt bra här.
på fyra år har vi bott i sex olika lägenheter, och detta är den mest underbara hittills.
både jag och resten av familjen trivs alldeles fantastiskt.
egen ingång är ju ett stort plus också.
sen blire ju renovering i september, som vi längtar alltså.
då kommer jag slänga upp en massa bilder såklart, så ni får följa förvandlingen.

idag blir det lchf-pannkaka till middag.
tänkte prova på något nytt, och den verkar riktigt god.

nu kommer jag försöka blogga så mycket jag hinner och orkar
eftersom vi fått internet som vi inte haft sen i februari.
vi fick låna mobilt av förra grannarna men jag har fortfarande inte kunnat
blogga från mobilen vilket det kommer bli mycket av nu.

pussss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0