2012-06-03

hellu!
nu är jag & Minea alldeles ensamma här på prematuren.
Christian och Julian åkte iväg med en massa grejer hem. dom ska sova hemma ikväll och imorgon ska
lillkillen få gå på dagis.

själv ska jag försöka bege mig på staden imorgon och köpa amningslinnen.
behöver komma iväg lite, sitter ju bara innanför dessa väggar varenda dag vilket är otroligt segt.
önskar att jag kunde haft med mig
Minea, men hon är ju alldeles för
liten och infektionskänslig för det.

vet inte om jag nämnt det men
orsaken till hennes ostabila tillstånd
där ett tag berodde ju på att hon
haft syrebrist inuti magen och vid födseln. ingen kan säga hur länge hon
haft syrebrist i magen och det finns ingen förklaring till varför mitt fostervatten försvunnit så pass fort.
läkaren säger att detta är ett
väldigt ovanligt fall. men det är väl
klart att jag alltid ska råka ut för
udda och osannolika saker.

btw, när jag låg nere på bb
och barnmorskan K trädde in
genom rummet frågade jag en
annan bm hur detta kunde ske då
det ska stå i min journal att hon
är portad. min bm på mvc
hade alltså inte fyllt i detta fick jag
reda på senare så henne ska jag
fasiken ta och ringa imorgon!

tack till alla underbara, fina människor
som grattat eller stöttat oss.
ni är för härliga <3 puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0