2012-06-19

shasha bloggän!
igår var vi på sjukhuset jag och Minea.
hon skulle vägas.
lillan hade gått upp för lite och nu måste jag amma
var tredje timma istället för var fjärde.
det är riktigt segt, speciellt på nätterna då hon
är vaken ända tills nästa matning.
sömn är något jag får vänta med tills kidsen
flyttat hemifrån tror jag.

idag ska papi hämta oss för att vi ska ner
på dollarstore och sedan åka vidare till apoteket.
sen lär väl tiden runnit ut och jag måste hem och amma typ.

imorgon ska vi på bvc och väga ännu en gång.
går hon inte upp i vikt som hon ska kanske hon behöver tillägg.
eller så kanske jag ska börja halsa grädde varje morgon?

näe, nu ska jag hitta på något vettigt innan det är dags
att väcka lilltjejen för matning again. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0