bodypump & moppe

bokade in mig på ett bodypump pass.
fyfan vad tråkigt det va!!
jag håller mig till styrketräningen
hädanefter, helt klart!

körde moppen för första
gången idag, trots att vi haft den
över en vecka nu.
herregud vad roligt det var.
jag kände mig seriöst som 16år
igen och ville bara köra mera.
lite svårt att köra i en stad man
ännu inte kan så bra men det
gick det med.

imorgon tänkte jag hitta på
något med barnen eftersom vi varit
inne hela dagen och städat.
nu ska jag sova, är helt slut
i både kropp & själ.
puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Kanske lika bra. Det har gjorts så mycket tester på just Body Pump och resultatet som lovas stämmer inte alls. Det har mer eller mindre sagts att Body Pump bara är "ruffel och båg", haha!

2012-11-22 @ 07:12:57
URL: http://halsogladje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0