första november

herregud vad tiden rusar förbi.
om 28 dagar blir Minea 6månader.
den femte december fyller Julian
4år, och själv är jag inte en dag
över 16?

vi är fortfarande sjuka här hemma.
Julian med världens hosta som
inte låter honom sova om
nätterna. Minea med snoret som
bara rinner och jag med båda
ovanstående problem. fyfan
för förkylningstider.
jag vill bli frisk så att jag äntligen
kan börja gymma.
har ju satt upp mitt slutmål
till maj så det är dags att börja
jobba för det på riktigt nu.

Christian jobbar natt vilket
det blir mycket av nuförtiden.
det är så himla tråkigt att inte ha
honom hemma om kvällarna.
jag blir så ensam efter sju eftersom
båda kidsen oftast sover då.
lillan är det såklart lite olika
tider med, men hon äter oftast
runt fem-sex och blir trött där vid sju.
Julian orkar aldrig en minut
över halv åtta eftersom han
kliver upp fem, halvsex
på morgonen.

nä nu ska jag ta hand om mina
sjuka barn och hoppas att jag
också får en chans till sömn inatt.
puss på er!

ja just det. hade en bild också.
äntligen börjar det bli som jag vill
ha det här hemma med all
mysig inredning.
sovrummet är nästan klart nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0