hejhejhej igen!

jag är helt död, seriöst!
idag när jag körde ben
och skulle precis köra sista
repet så grät jag nästan av smärta.
haha sick! blev jobbigt att
gå efter det vill jag lova.
det var mycket folk på gymmet
idag, men jag blundade och
hamnade i min egna lilla värld.
är glad över att jag lyckas stänga
av och bara kötta på trots att
jag ser ut som en liten säl
när jag ligger där mitt bland
kralliga grabbar och kör
plankan. jaja, jag är fet nu, men
fasiken inte länge till så det bjuder
jag på helt enkelt.

blev ingen ram idag, tiden rann
förbi och det känns lite sent
att dra iväg nu.
men imorgon ska vi på
Liseberg och kika
in allt mysigt dom fixat där.
finns bl.a. en julstuga där barnen
kan skriva önskelistor till tomten osv.
kommer bli riktigt mysigt!
tror Julian kommer uppskatta
morgondagen otroligt mycket.
näe nu ska jag läsa lite
nyheter innan lillan vaknar.
pusssseli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0