ingen bra dag...

nä dagen började ju bra men
fyfan vad jag har velat slita
loss mitt eget hår 67743 gånger.
Minea somnar inte själv hur
mycket jag än försöker.
detta gör att jag varenda jävla
gång måste lägga mig i sängen
och hålla henne i handen.
ibland somnar jag också vilket
verkligen är pricken över i:et
NOT!

idag har hon somnat, blivit väckt av en skrikande storebror. somnat, blivit väckt.
somnat igen och blivit väckt.
hon var alltså helt förstörd nu
till kvällen. öööövertrött till tusen!!
hon skrek tills luften gick ur
henne för att jag var tvungen
att hjälpa Julian duscha...

nu har jag lagt den överenergiska
killen och hoppades på lite
egentid såhär på kvällen.
det fick jag inte för nu är
Minea vaken igen.
hääääärliga barn!

ja jag skulle behöva en semester.
ta in en helg på hotell helt själv.
detta går bara inte.
Julian behöver dagis lika mycket som
jag skulle behöva sova.

sen Minea kom har han endast gått
EN månad på dagis. en ynkapytte
liten månad. det räcker inte!
jag blir galen snart.
han också för den delen.

imorgon blir det äntligen
öppna fsk efter veckor av sjukdom
här hemma. som vi har längtat!

det blir förhoppningsvis en
bättre dag imorgon. godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh va jag känner för dig!
Här hemma är dagarna utan dagis ett helvete också, grabben klättrar på väggarna och jag är skittrött eftersom lillan vaknar och ska äta flera gånger, eller så kan inte jag sova pga alla tankar som ligger i huvudet! Blöh jag är glad att vi har dagis 3 dagar iaf! Hoppas ni får en plats till julian snart! För er allas skull, han behöver ju det sociala och du få förhoppningsvis lägga dig och vila en stund med lillan!
Du är så sjukt stark, jag hade grävt ner mig nånstans!
♥♥♥

2012-11-14 @ 21:52:46
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0