jag gjorde det!!

äntligen tog jag mig iväg på
gymmet och signade upp mig.
jag var för feg att lyfta vikter och
testa maskiner, för herregud vad
folk där va. och vart var alla tjockisar?
jag kände mig som dumbo.
jag passade liksom inte in
där bland smala töser och
kralliga grabbar.
men med musiken från mina
hörlurar tog jag mig iallafall
fram till bandet. jag gick så svetten rann. min plan var att lyfta lite
också. men fegheten tog liksom över.
ska jag verkligen gå dit som ensam
tjej, in bland flåsande killar
och världens publik som stod bakom.
nä, inte idag. den gränsen var jag
inte redo att passera såhär första gången.

men som jag trivdes hörrni.
jag ville som aldrig åka hem.
EGENTID!!! jag njöt varje sekund.
imorgon ska jag till gymmet som
ligger närmre oss men som är
betydligt mindre än dit jag var idag.
då tänker jag banne mig
styrketräna!!
gör om, gör rätt som man
brukar säga. puss på er!


Kommentarer
Postat av: mewik gälliner

YOU GO GIRL!

2012-11-11 @ 19:11:05
Postat av: farmor verra

Fy f*n va bra gjort!

2012-11-11 @ 19:12:14
Postat av: ♥ Tirja ♥

Bra gjort!
Nej jag vågar inte lyfta vikter och ha mig när det är massa folk heller!
Men mitt i dan brukar det vara dåligt med folk så jag ska prova i veckan! Jag har dock turen att ha en kompis med mig som redan är van (hoppas jag iaf)!
Kram <3

2012-11-11 @ 19:29:55
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0