kärlek är människans bensin

det finns inget härligare
än att se denna syskonkärlek.
så fort Julian kommer in i rummet
vänder och vrider Minea på sig för att
möta honom med blicken.
han gör henne så himla glad
vilket värmer en moders hjärta.
även om det är tufft och jag vill
slita av mig håret många gånger
så är jag så otroligt lycklig
över att jag har barn.
jag är också glad över att få dela
detta med min älskade Christian.

vi har gått igenom så himla mycket
och varit nära att förlora våran
lilla tjej vilket har varit jobbigt.
ni får vi se hur framtiden blir
helt enkelt då ingen kan veta
om hon kommer vara skadad
på något vis pga denna dramatiska
ankomst till jorden.
jag nojjar ständigt över hennes
utveckling och jag vet att
för tidigt födda är lite segare med
allt egentligen det första året.
jag hoppas bara att hon slipper
få några men.....
självklart är jag överlycklig att
hon lever eftersom det var så
pass dramatiskt.

idag är jag tacksam.
jag har det bra.
vi har tak över våra huvuden,
mat på bordet, och två fantastiska
barn att dela livet med.
jag och Christian är två stolta
föräldrar som kämpar på
trots motgångar.
vi följer våra drömmar och låter
ingenting stoppa oss.
det gillar jag.
jag älskar att du älskar mig.
inga ord i världen kan beskriva
min kärlek till dig, eller våra barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0