nu är jag trött...

ligger nerbäddad i sängen och
är helt slut. har sovit dåligt
ett bra tag nu och längtar efter
att verkligen få sova ut, lääääänge..
ikväll har jag därför känt mig
sjuk, frusen & haft huvudvärk.
hoppas inte jag ska bli dålig
igen nu när jag nyss låg halvt
död i influensan.

imorgon vill jag vakna pigg
och utvilad redo för ett gympass.
jag längtar efter värken som precis
försvunnit. den är ju skön på sitt
vis och man känner att man
gjort bra ifrån sig.

nästa vecka fyller Julian 4år.
tiden går riktigt fort och snart
vaknar man väl upp och ungarna
är i tonåren, haha.
DÅ kommer jag nog få sova.
eller så ligger man istället
vaken om nätterna då dom
inte kommer hem, haha jisses.

idag blev Minea 6 månader.
bjuder på en bild då hon var pyttepytte.
nu är hon ju stora tjejen <3

nä nu ska jag sova.
godnatt och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0