sömn är så underskattat

jag har alltid älskat att sova.
för att jag ska fungera och må bra
behöver jag omkring 8 timmar varje natt. har inte riktigt sett mycket av
dom timmarna dom senaste fem åren...
fyfan vad jag längtar efter det.
jag är så sugen på att checka in
på hotell en helg och bara sova, haha.

imorgon är Christian ledig.
då ska jag unna mig själv
en lång jävla promenad helt ensam.
hög musik i lurarna och bara gå
så långt jag orkar.
först måste vi städa upp kaoset
här hemma annars kan jag inte
slappna av städfreak som man är.

nu ska jag sova. lillan lär väl
vakna vid fyra som vanligt och ska
ha käk. gäller att lägga sig i tid om
kvällarna. pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0