det börjar kännas bra nu

vi har fått ordning i lägenheten men
jag, Christian & Minea sover fortfarande
i vardagsrummet då vi inte köpt
någon soffa ännu, och vill kunna
se på tv bekvämt. lär ju bli såhär
några veckor till då soffor oftast
har en beställningstid.
sovrummen är omtapetserade och fina
nu, sen har vi två hallar jag
tänkte måla vita, plus köket.
vardagsrummet vill jag tapetsera
då det är så fruktansvärt dåligt gjort.
det får dock vänta eftersom tapeterna
är ljusa och helt okej än så länge.
jag stortrivs med storleken, en trea
på 94kvm med ett stort badrum
som har en liten "tvättstuga"
plus en liten toalett..
nu slipper jag stresskita om Julian
behöver kissa samtidigt, haha.
köket har nya fina köksluckor
och handtag jag alltid velat ha.
balkongen är stor och vi har
sol från dagen till sent på kvällen.
kommer bli många middagar
därute i sommar.
just det, eftersom vi har ett rätt stort
förråd inne i lght så ska vi måla
om där och köpa två gästsängar
att ställa in som alltid får stå utfällda.
detta kommer göra det enkelt då
vi planerar gäster av alla våra kära
i norr som kommer komma i omgångar
och bo hos oss.
det kommer bli bra det här, nu har
vi städat in oss och allt känns sååå
mycket skönare. PUSSS!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3187528/images/2012/pic_5070a3209606ee01be6a3868.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥ Mamma till Isak och Aila ♥

Skönt att det börjar kännas lite bättre nu :)
Kram

2012-10-07 @ 17:00:01
URL: http://tirja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0