ni är mitt liv!

 
mina älskade. jag är så lycklig över att just ni finns i mitt liv.
 
idag tänkte jag att vi skulle köpa gardinstänger så vi äntligen
får det lite hemtrevligt här hemma. gardiner gör ju allt typ.
jag gillar att man hittar precis allting här på hisingen.
4-5 km ifrån oss ligger backaplan som är ungefär som lillänge
fast man kan gå inomhus också.
sen har vi ju Ikea som inte heller ligger så långt ifrån.
vi behöver aldrig åka in till "göteborgs mittpunkt" om man säger så.
men det är rätt mysigt att vara där också med alla fina, mysiga gator,
hus och butiker.
men jag kommer nog inte åka in dit mer än nödvändigt med barnen
då Julian blir åksjuk eftersom det tar 25 min med spårvagn.
 
näe nu ska jag snart mata lillan.
pusss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0