andra mördarpasset avklarat

med familjen som hejaklack
när jag springer upp och ner i
trappan är verkligen oslagbar!
Julian stod redo och gav mig vattenflaskan när han tyckte jag
skulle dricka lite, haha sötis.
efter det blev det plankan med
Jullen och jag tog mitt rekord från igår.
sen körde jag mer styrkeövningar
och lite mera trapplöpning efter det.
allting avslutas med styrka igen.
45 tog det, men det är bara för att jag
inte riktigt lärt mig allt ännu.
det ska ju ta 60 min egentligen.
nu blir det snart ett skönt bad
och efter det matlagning.
kör på fläskfilé och potatis idag, plus hemmagjord vitlökssås, sallad och bubbelvatten. väger såklart allting också, det får man inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0