ännu en kväll på gårn

har jobbat ikväll, precis som igår.
fredagar är roligast eftersom det
är mer liv & rörelse då.
kom upp i ungefär 60 st
som cirkulerat under kvällen.
stänger som vanligt kl 12 på fredagar
och det känns verkligen i kroppen.
jag är helt slut alltså, haha.
maten med FF går bra, det är värre
med träningen då jag fortfarande
känner mig sjuk.
fasen vad irriterad jag blir,
jag vill träna och det är NU!
hoppas verkligen jag mår helt
hundra imorgon och kan kliva
in i matchen igen, det här går
bara inte längre..
nu sitter jag och väntar på
att lilltjejen ska vakna och vill äta.
kändes som ingen mening att
lägga sig eftersom hon vaknar snart.
ma råkes, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0