då fortsätter vi på dag 2

frukosten idag fick bli
3dl lättfil
100 g hallon
80 g banan
1 hårdbrödmacka utan smör
fast med två skinkskivor och
gurka då såklart.
riktigt smarrigt och jag saknar konstigt
nog inte sockret, än iallafall.
det enda negativa med world of shapes upplägg är att måltiderna endast är anpassad för en person. det borde funnits för 4 pers också vilket hade underlättat för oss
med barn och familj.
det blev lite krångligt igår när Christian gjorde storkok på currygrytan.
han fixade det galant, men jag skulle haft stora problem..
idag är det torvalladagen.
vill inte ta med Minea och gå dit eftersom hon ändå bara skriker.
får se om jag och Jullemannen ska upp och kika lite kanske.
annars är det träning på schemat idag.
vill hinna med en promenad också.
känns i kroppen efter igår, kommer bli min tuffaste vecka i mitt liv typ, sen blir det säkerligen lättare.
dom säger ju att det är lätt att gå ner i vikt och svårare att hålla vikten sen när man är klar. det är något jag tänker på ofta men inte ser som något problem.
jag är ju gammal idrottstjej och älskar träning. gick aldrig upp i vikt under handboll och fotbollstiden, men för snart fyra år sedan efter att jag fött Julian så stegrade jag uppåt. han hade kolik, jag blev deprimerad och tröstade mig med mat. nu har jag fått hjälp med dom problemen och vågar därför satsa helhjärtat på denna utmaning.
mina muskler har fått vila alldeles för länge att det nu är dags att väcka dom till liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0