det är rätt lyxigt

känner att jag har det rätt
lyxigt nu under min FF-månad.
med sambon hemma varenda
dag blir allting så mycket lättare.
hade aldrig pallat annars, Minea
med sin kolik och allt som hör
till, plus en rastlös liten kille som
bara är på dagis tis,ons & tors
och då mellan 09-14.
trots att christian måste få tid
till sitt med körkortet som han
nu jobbar stenhårt med så funkar
det bra. vi planerar som aldrig för.
jag har aldrig varit bra på dedär
med planering alltså, haha.
vilket jag varit tvungen till att
lära mig mer om nu.
jag äter var tredje timma och
lillan var fjärde, sen ska man
klämma in en timmes träning,
tvätt, städ, disk, mat till Julian
och försöka umgås som en
familj mitt i allt kaos.
nu måste vi dessutom packa, sälja
iväg lite grejer, fixa med lägenheten osv.. flytten närmar sig med
stormsteg verkligen, och det är
lite skräckblandad förtjusning i
att lämna sitt trygga näste
till en stad man besökt ett
fåtal gånger innan.
men vi är redo nu!
nu är dagens träningspass
utfört och det gick mycket
bättre än igår.
lunchen är intagen och just
nu sitter jag bara & njuter av
tystnaden här hemma.
den varade inte länge för
nu vaknade Minea, haha.
puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0