det går väldigt trögt nu

ja precis som rubriken lyder går
det inte alls bra nu.
maten sköter jag, och inte
har jag fuskat heller.
MEN den där jävla träningen
kommer jag inte riktigt igång med.
nu har det varit intensiva dagar
så jag har inte kunnat träna, for real.
framåt kvällen har det funnits tid
men absolut ingen ork..
jag blir helt lamslagen efter 19
och orkar knappt lyfta ett finger.
det händer så mycket nu, vi flyttar
om 2 veckor, det har varit kalasfirande, nu jobbar jag idag och imorgon
13.00-21.00 & 13.00-00.00
plus att man ska hinna träffa alla
innan man åker, planera, packa, Christian's körkort som är i full gång osv.. jag försöker inte skylla ifrån
mig eftersom jag har kunnat
träna på kvällarna, men jag har varit för lat och får fet jävla ångest över det,
FF håller bara på i tio dagar till..
jag har inte kämpat lika bra som
jag hade önskat, men det blev kanske
fel val av månad ändå känner jag nu.
jag kommer kliva på deras 6månaders
program och fortsätta.
resan mot viktnedgången är lång
men absolut inte omöjlig.
nä, tio dagar kvar nu bara så jag ska försöka träna så ofta jag kan.
vill ju iallafall se lite skillnad på
för & efterbilderna.
puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0