det känns bra i själen

igår hann jag verkligen inte med
någon träning. var hemifrån
innan nio, ner på stan, träffade Emma
och sedan Sandra&Malva.
efter det tog jag och Minea bussen
till Christian's pappa. kom hem runt
halv åtta och då blev det lägga barn, hålla ett annat med kolik osv...
sen tvärdeckade jag i soffan.
låg och orkade knappt röra mig, haha.
jag hade noll energi eftersom jag
sov rätt kasst under natten.
nu inatt blev det värre, Minea låg
och var vaken i flera timmar så jag
har inte sovit mycket alls nu på
två nätter. trots huvudvärk och
lam kropp tränade jag skiten
ur mig själv idag. jag fick ångest
över att ha missat träningen igår.
det gick sjukt bra. och nu är
jag helt slut igen, haha.
jobbar 19-00 på gårn ikväll
så helgen lär väl bli jävligt
seg då jag lägger mig senast tio
om kvällarna nu för att ha någon
chans att orka med allt.
har fortfarande inte fuskat med
maten och inte ätit något med socker.
fattar inte att jag klarat det.
vi åt godsaker varannan kväll
här hemma ska jag tala om.
Christian har både ätit godis och
druckit cola en kväll här hemma utan
att jag ens smakade.
fyfan vad jag har självdisciplin!!
(det sägs ju att tjockisar inte har det)
men FU vad jag slog hål
på den myten nu!!
nä nu ska jag fixa mig lite
så inte ungdomarna tror
att man håller på förfalla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

var du ute en hel dag så kanske du gick tillräckligt för ett träningspass! :)

2012-09-18 @ 08:57:07
URL: http://emie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0