gnäll hit och gnäll dit

kroppen mår inge bra nu...
orkade inte ens äta upp middagen
och tanken på ett kvällsmål
halv elva får mig att vilja spy.
har bara fått i mig en vattenflaska
idag också. fanfanfan!
jag känner mig trött, less och
riktigt bitter idag. kanske är det för
att kroppen rensas som aldrig
förr just nu. dom säger ju att
den första veckan är värst.
stämmer ju uppenbarligen.
hoppas jag blir frisk snart trots att
jag precis blivit sjuk, men under
kan ju ske. huh?
jag kämpar iallafall vidare med maten
och tänker fortsätta med denna
sunda livsstil även då månaden
tagit slut. kanske rent av
kör på FF igen under bättre
förutsättningar. den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0