heldag inomhus är sällan kul

ja någon promenad bort
på affärn lyckades jag aldrig
genomföra idag.
förstår inte varför Minea aldrig
kan ligga själv, hon ska ständigt
vara i famnen och då blir jag så
himla låst. det längsta hon sov i sängen sin idag var 30 min, då hinner jag
äta, uträtta behoven på toaletten
och fixa käk till grabben.
vet inte hur jag ska lyckas med
någon träning idag men jag hoppas
jag kan köra lite när Julian lagt sig.
även om det skulle vara skönt att
vila så vill jag liksom inte, FF går ju
ut på att träna varenda dag utan undantag. måste försöka få till det!
nu kommer snart Jane & Kendra hit
så kidsen får leka lite.
Julian blev överlycklig när jag berättade att dom skulle komma och sen dess har han tjatat.
- vat e dom mamma?
- dom kommer gubben.
- när? jag vill va me kena nuuu!
hahaha sötpruppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0