humöret sviktar lite redan.

idag blev det fläskfilé, potatis, sås
och grönsaker till middag.
riktigt gott faktiskt!
det är inga problem med maten.
man får äta det mesta (om man lagar det från grunden själv) tänkte främst på såser. inga påsar eller andra halvfabrikat så det är iofs bra.
man går aldrig hungrig vilket är
något av det värsta jag vet.
träningen, det är den som är tuff.
jag har redan nu sjuk träningsvärk
och fattar egentligen inte hur jag ska
orka 28 dagar till med detta slit, haha,
jag får bita ihop, blunda och tänka framåt. idag har jag förresten varit rätt ostabil i humöret, undrar om det är sockret som spökar. har aldrig varit helt utan socker i två dagar?
det finns ju typ i allt.
sen har jag bara druckit vatten också, ingen mjölk ens fast jag får.
dock 1 1/2 dl per dag bara, but still.
imorgon blir det nog havregrynsgröt till frulle, fast ingen äppelmos eller lingonsylt. jag får lov att nöja mig med hallon. blir nog bra det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0