jag orkar detta!

tränade mitt första pass idag.
sprang upp och ner i trappen som uppvärmning, blodsmak i munnen och en svettig panna efter 7-8 min.
skulle egentligen köra tio men jag orkade verkligen inte, haha.
fortsatte med alla styrkeövningar vi fått och dog lite till. tänk att jag ska göra detta (för mig) brutala träningspass every fucking day. jag ska klara det, jag är sjukt fokuserad och målmedveten nu att ingenting kan rubba mig.
intar just nu dagens sista mål.
140 g turkisk yoghurt som egentligen ska vara kvarg men som jag glömt köpa. och 60 g hallon, mixa ihop och vips, ett litet men perfekt kvällsmål.
känner hur träningsvärken börjar komma men jag har inte tid att känna efter just nu, är ju 29 dagar kvar.
smärtan och jag kan deala senare, just nu är fokus inställt på 30 dagars köttande. blev förresten bjuden på middag ikväll hos Angelica, tack vännen.
Camilla, Faten, Sandra & Marlene var också där. tack flickor <3
kyckling ala Angie med sallad och vitlökssås. bubbelvatten drack jag till vilket aldrig hänt förut. åt tills jag kände mig mätt så jag lämnade faktiskt kvar mat på tallriken. (jag får göra så nu) haha. ne nu ska jag dricka klart min smoothie, puss på er!


Kommentarer
Postat av: johanna

ett tips, tänk inte allt för mkt att det är bara 30 dagar, för då är ju risken att du tappar massa vikt poff, och sen poff är dom tillbaka igen för att man slappnar av lite efter viktrasen och dom här tuffa 30 dagarna, men vad jag har hört så är oftast inte viktraset det tuffaste utan det är ju att stanna där på sin målvikt. för det är ju en hård livsstil så givetvis är det säkert upplagt som en 30 dagars "kur", hursomhelst så har du säkert hört och tänkt på de här förut men tänkte bara svänga förbi och tipsa att tänk på att de är en livvsändring och i framtiden kommer du säkert unna dig någon typ av gobit ibland för ingen kan ju vara heeeelt gotta-fri.. tror jag iaf. keep up, de här klarar du! :)

2012-09-01 @ 23:13:03
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh usch va jobbigt det lät!!!
Men jag tror på dig! Känner du för en lugnare promenad någon dag kan du hojta till så är jag på :)

2012-09-01 @ 23:49:05
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

precis Johanna, jag har hört samma grej.
kommer såklart inte fortsätta träna varenda dag
efter detta men iallafall 3-5 gånger i veckan.
kommer inte äta godis utan bara försöka hålla
mig till popcorn om fredagskvällarna.
hela familjen vill sluta helt med godis
eftersom det är skit och får min son
speedad till tusen.
blir jag bortbjuden och det är efterrätt kommer
jag såklart smaka, men inte äta två portioner
som förr. sen är jag inte den som dricker speciellt
ofta heller så det ska nog gå bra :)

tack Tirja <3
sjuuuukt jobbigt men det går!!
jag går gärna en långsammare
promenad någon dag.
kanske till veckan efter att
vi lämnat killarna på dagis? :)

2012-09-02 @ 07:39:56
URL: http://mariellegraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0