men äntligen

igår la jag mig 22.00
ihopp om att få vakna
pigg och utvilad idag.
herregud vad jag känner mig
annorlunda i kroppen.
efter att i flera dagar varit så
himla slö och inte orkat
någonting känner jag mig nu
så sjukt jäkla pigg!
försökte mig på en promenad igår
men jag blev helt slut efter bara
några meter. jag fortsatte ändå
fast väldigt sakta. tänkte att det var
bättre än att bara vara inne hela dagen.
idag känner jag mig stark nog att
köra ett FF-pass!
tröttheten måste berott mycket på
att jag slutat med allt socker.
kroppen är inte van och försöker
väl förstå vad jag håller på med.
nu känns det som den fattat, och
jag kan äntligen köra på igen.
har haft en bra helg och helt
utan frestelser. skönt!
nu ska jag fortsätta mysa
i soffan med mina barn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0