nu är jag mätt och belåten

igår gjordes det storkok
här hemma. recept från
FF - stefab såklart,
köttfärssås med tagliete
och grönsaker. den är alldeles
för stark enligt min smak, men
jag äter den iallafall.
idag blir det mera storkok
som vi kan frysa in.
så mycket enklare att ta fram
och bara värma.
man sparar enormt mycket tid
vilket alltid är bra hos en barnfamilj.
speciellt om den minsta har kolik, haha.
träningen idag gick precis som första
dagen med FF. nya övningar som
jag knappt fattade och jag kände
att jag inte tränat på 8 dagar nu..
meeen jag försökte utifrån
min egen förmåga och tar
bara nya tag imorgon!
har ju 20 dagar kvar att kämpa
så det känns faktiskt lugnt.
nu ska jag snart mata lilltösa
men ma råkes.
bjuder avslutningsvis på en
bild av mig & systerdottern Noomi <3


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin måndagskväll :)

2012-09-10 @ 19:21:57
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0