tog lite lång sovmorgon idag.

ja idag sov jag till halv tio.
somnade halv tre inatt
efter att jag matat lillan.
sen vaknade jag igen då Christian
tog henne där vid fyra.
tog en stund innan jag
lyckades somna om så
när jag sedan skulle ta morgonpasset
vid åtta var jag helt slut.
då klev min älskade sambo
upp istället och det tackar
jag ödmjukast för <3
idag ska jag testa kvargplättar med
hallon till lunch.
3 äggvitor
50 g kesella
15 g fiberhavregryn
60 g hallon
är receptet för den som vill prova.
man lägger äggvita, kesella &
havregryn i en bunke och mixar.
låt stå 3-5 min.
stek i stekpanna på medelvärme
med lite olivolja.
värm hallonen i kastrull och låt
dom svalna lite.
receptet är avsett för kvinnor
(1500 kcal) och är till en person.
hela måltiden innehåller 148 kcal.
tänkte försöka träna lite smått
idag, känner att jag behöver det.
får se om halsen känner detsamma,
haha. annars blir det mer styrka
tänkte jag och mindre kondition
för röra mig måste jag bara göra!
hoppas alla har en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0