vad händer egentligen?

gick och la mig halv elva igår,
somnade strax därefter.
Christian tog nattpassen
så jag fick sova och försöka
tillfriskna lite..
nu vaknade Minea 05.30
och ville käka. gissa vem som var pigg
om inte jag? fattar nada.
har inte varit pigg en enda dag
sedan hon kom. men vilken känsla.
är förresten lite stolt då Christian
bakade kladdkaka igår och jag
som älskar choklad annars smakade
inte ens. jag var inte de minsta sugen.
fattar verkligen inte, haha.
idag känner jag mig mycket bättre,
halsen känns precis som vid förkylning
men feberkänslan jag haft i två dagar
är som bortblåst.
JAG VILL TRÄNA!
jag vill fortfarande ha en chans
till finalen, ska ta till lite husmorsknep
mot halsen idag och hoppas på det bästa. back in tha game ska jag!
dagens motivationsbild!!!!
vilken grymt jävla bra tjej, hon
är min inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0