andra veckan med lchf

ja nu har andra veckan
gått och det rullar på som
vanligt. viktmässigt står jag helt still
denna vecka, har inte rört på
mig speciellt mycket så det
är nog förklaringen. eller så
står jag bara still nu. vem vet.
huvudsaken är att jag fortsätter
och det är inte svårt då maten
är god och mättande.
det svåra är väl att även
jag är människa och trillar
i vissa fällor. det är t.ex galet
svårt att inte äta godis när
Christian gör det.
så två gånger har jag hittills
smakat. om så bara några stycken.
jag ville hålla mig borta helt
men självdisciplin vad fan är det?
jag tänker inte förbjuda han att
köpa såklart, men han har
iallafall begränsat sig till en
gång i veckan vilket är
ett stort framsteg.
på onsdag tänkte jag simma
för då slutar C tidigt, sen
får det bli promenader när Julian
blivit frisk. känner inte för att
träna ikväll då sömnen varit
minimalisk dom två senaste nätterna.
får väl se om jag orkar slå
lite på säcken ikväll ändå.
hoppas ni mår bra, puss!

bilden nedan är jag, André &
våran nyfödda lillasyster Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0