första veckan med lchf

nu är första veckan avklarad.
inget fusk, god och mättande mat
har resulterat i en viktnedgång
på 1,2 kg. jag är nöjd.
vill egentligen inte att det ska gå
för fort. men ett kg i v känns okej.
istället för godis så unnade jag
mig grädde & jordgubbar i fredags.
tycker fortfarande frukosten
är svårast. pallar inte äta ägg
varenda dag.. har ätit fil med hallon
någon dag men det mättar dåligt.
måste försöka hitta något annat.
 
nu ska vi snart gå på dagis
och lämna av Julian. han ska
äta lunch för första gången där idag.
så jag och Minea blir själva
ganska länge vilket känns ovant.
klockan 17.00 har lilleman tandläkartid
& jag hoppas allting går bra.
 
bloggappen fungerar inte så
nu gick jag in via webbläsaren.
betydligt krångligare när man är
van vid appen, haha.
nä nu måste jag leta fram kläder
åt barnen, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sunniva

Testa bacon och äggröra, så himla gott! Men det blir dyrt i längden.

2013-04-22 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0