godmorgon

nu ska vi snart på dagis.
blir lite sen då Minea sover
nu så jag måste nog ringa
och meddela det.

vi pratade igår, jag & Christian.
Julian missade ju två inskolningsdagar
förra veckan och har därför
bara fått fyra timmar där hittills.
känns lite tidigt att lämna honom
själv då han inte känner någon
av dom vuxna sådär jättebra än.
så idag tänker jag vara med precis
som vanligt, det känns bäst så.
egentligen skulle jag vilja ha honom
hemma till hösten eftersom jag vant
mig med det. men han älskar att få
vara på dagis så jag måste
tillgodose hans behov.
det är ju bara 15 timmar/v
så det känns ändå helt okej.

idag ska jag köpa baddräkt till mig
och ofodrade stövlar till Julian.
vill verkligen börja simma nu.
tar nog min första tur i helgen
då Christian är ledig.
nä nu måste jag ringa dagis.
hoppas ni får en bra dag.
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0