hatar denna bloggapp!

tänk vad mycket appen ska krångla då.
nu kunde jag äntligen logga in
efter flertal försök sen igårkväll.

igår hade Julian tandläkartid.
han fick mycket beröm för
hans fina välskötta tänder.
gissa om han blev stolt, haha.

en helt annan grej förresten.
när jag var hos mediumet
i feb så kom ju Mattias på besök.
han berättade att något positivt
skulle ske för mig fram mot sommaren.
det hade med vatten att göra och
mediumet förstod inte riktigt vad
han menade med det.
inte jag heller, förrän nu.
jag har ju äntligen hittat MIN
träningsgrej som är simning.
det finns inget mer underbart
tycker jag. och det får mig att må bra.
det var säkert det han menade.
helt galet, haha.

aja, här hemma har vi precis
ätit lunch som idag bestod av
baconinlindad kyckling med
vitlökssås och broccoli.
hoppas ni mår bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0