ingen teater för Julian

idag skulle dagis åka någonstans
i närheten av slottsskogen och
kika på teater. Julian ville gärna
gå men imorse kom han och
berättade att han mådde illa,
och eftersom han blir åksjuk
varenda gång vi åker spårvagn
så vågar jag inte riskera att han spyr.
det spöregnar ute idag så vi blir
inne och myser istället.

jag mår iallafall toppen!
har redan gått ner ett kg sen i
måndags så detta verkar rulla på.
jag lär ju stanna av och stå still
någongång men då gäller det att
inte ge upp. känner fortfarande
inget sötsug vilket jag är otroligt
glad över. innan lchf var jag godissugen
exakt varenda kväll efter middagen.
och vi åt säkert godis tre dagar i v.
ibland mer och ibland mindre.
allting känns mycket lättare
nu när Christian också slutat
med socker.

igår hade vi finväder, lekte ute
i nästan två timmar och barnen
träffade nya vänner.
fick en fin bild på mina hjärtan
då dom gungade.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat Marielle! Jag kommer peppa dig till tusen, hela vägen till mål! Kämpa kämpa kämpa! Jag gjorde det, så varför skulle då en så stark tjej som dig inte klara det?

LCHF-maten är faktiskt hur god som helst. Jag går lite halft på LCHF och det är verkligen härligt. Saknar ingenting alls från min tidigare kost..

Go go go!

2013-04-18 @ 16:47:34
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0