lördag & ledighet

äntligen lördag.
Christian är ledig idag & det
är så himla underbart.
jag ska iväg och simma
vilket jag inte gjort sedan gymnasiet.
och sedan måste vi ut och
njuta i vädret vilket ser ut att
bli helt fantastiskt idag.
egentligen borde vi städa
men det får faktiskt vänta.

igår åt jag & Julian lchf-våfflor
till middag. dom smakade faktiskt
förvånansvärt bra, och mätta blev vi.
lite senare på kvällen lyxade vi till
det med jordgubbar & grädde.
vågen har visat minus varenda dag
sedan i måndags vilket känns
grymt jävla bra alltså.
jag har ätit tre till fyra gånger per
dag beroende på hur tidig frukost
jag ätit. man håller sig väldigt mätt
med den här maten alltså.
såhär har en dag kunnat se ut hittills.

frukost 08.00 - två kokta ägg, några
gurkskivor toppat med majonäs.
lunch 11.30 - laxgratäng med grönsaker och ett stort glas vatten.
mellanmål 14.30 - ostrullar
med lite smör på.
middag 18.00 - kasslergratäng med blomkål, gurka & ett glas röd mjölk.
mellan måltiderna har jag druckit
vatten så gott jag kunnat.
(har väldigt svårt för vatten) haha
speciellt vattnet här som luktar
förbannat mycket klor.

jag har inte ätit godis, kakor, eller
druckit någon läsk. hur sjukt det än
låter så är det rekordlänge sen jag
körde FF & inte åt socker på 30 dagar.
jag känner heller inget sug för
fem öre och det underlättar såklart.
nu måste jag börja packa ihop
och ta mig iväg. puss på er!
hoppas ni får en fin lördag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hur mycket vill du gå ner då? alltså vad är ditt viktmål? :)

2013-04-20 @ 16:41:34
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0