min lilla pojke

igårkväll alldeles innan Christian
skulle åka på jobbet så vaknade
Julian i världens hosta.
den var så kraftig att han
spydde två gånger stackarn.
jag gick och la mig så fort Julian
hade somnat om men fick springa
upp 2 gånger inom loppet av
en timma. sen lät han rätt
mycket under natten så jag hade
svårt att somna om. lyckades tillslut
men blev sedan väckt en timme
senare för att mata Minea.
fick ihop ungefär 3 timmars
sammanhängande sömn innan
Minea bestämde sig för att göra
morgon lite innan halv sex...
Julian vaknade 30 min senare
och grät. nu sitter vi i soffan
och kikar på barnprogram.
hade egentligen tänkt gå ut idag
men vill inte riskera att
hostan för Julian blir värre.

det finns inget jobbigare
än att se sina barn sjuka.
men vill bara byta plats med dom.
min lilla pojke, som jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0