städardag

ja idag har jag legat i.
dammsugit, skurat, tvättat,
hängt tvätt, fixat med disken
och slutligen dammtorkat.
nu luktar det gott och är
rent och fint överallt.
känns förbannat skönt när
man är klar och bara kan
njuta i soffan hela kvällen.

Julian har fått astmamedicin
ikväll men den verkar inte ta
särskilt bra då han redan
har vaknat en gång pga hostan.
fan jävla hostjävel!! dö bara.
du förstör hans sömn, och rubbar
dessutom min. nä usch & fy.

i maj är Christian ledig två
veckor så då passar jag på att
ta en helg för mig själv
i Oslo hos André&Nina.
det blir första gången jag
är borta från Minea, så det
känns lite konstigt.
men ni anar inte hur skönt
det ska bli att få sova två nätter
helt ostört, haha rena drömmen
för en trött morsa.

nu ska jag hänga lite mer tvätt
och sedan bara sjunka ner
i soffan och tända lite ljus.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0