två underbara dagar!

igår lurade vi iväg Julian
och sa att vi skulle åka
och handla. jag och Christian
hade bestämt att han skulle få leka
av sig på lek & buslandet.
gissa om han blev lycklig
när vi avslöjade våran lilla "hemlis"
- åhhh tack mamma. jag älskar dig!
sen sprang han till Christian för
att säga samma sak. haha gullunge!

idag åkte vi till slottsskogen för
att fika i finvädret, titta på alla djur
och leka i den fantastiska lekparken.
det blev rena rama träningspasset
kan jag lova. jisses vilka backar
det var överallt, haha.
både jag och Christian var helt
slut när vi kom hem.
han fick lägga sig och vila eftersom
han jobbar natten så jag badade
Julian, fixade mat till Minea
och städade ihop lite här hemma.
nu njuter jag av lugnet och
hoppas dom övertrötta barnen
sover riktigt bra inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0