då var det söndag igen

veckorna går så sjukt fort.
snart sitter vi på tåget mot
östersund. inte alls länge kvar nu.
närmare bestämt 14 dagar.
kunde jag längta mer eller?

imorgon blir det öppna fsk.
var så längesen nu så Julian
kommer bli överlycklig.
på fredag åker Christian till
Stockholm med jobbet och
kommer tillbaka på söndagen.
en hel helg själv med mina
små hjärtan. vi får ha riktigt
helgmys så vi inte saknar pappan
alltför mycket.

igår unnade jag mig en varm
choklad i vintermörkret.
jag och Andrea åkte runt
och kikade ställen jag inte
varit på ännu.
vi avslutade på ett fik
och pratade om vad vi skulle
utforska i sommar.
jag har så mycket kvar att uppleva
så det ska bli riktigt kul faktiskt.

det blev en shake till frulle
imorse. lunchen blir lika så,
och middagen äter jag mat.
vågen går saktare neråt nu
men minus varenda dag vilket som
så det är riktigt underbart.
har snart kommit till mitt första
delmål och det känns fantastiskt!

från det ena till det andra.
jag har alltid haft en sinnensjukt
bra luktkänsla, och känner dofter
oftast bättre än många andra.
vårat vatten luktar klor
något som Christian aldrig
känt av. detta gör det otroligt
svårt för mig att dricka.
smaker är jag sämre på så
om det smakar klor vet jag inte.
men bara lukten av vattnet gör
det svårt för mig att dricka..
jag som alltid varit dålig
på att dricka vatten gör inte
lukten det lättare precis.

nåja, nu tänkte jag bjussa
på en bild från 07. på den tiden
kunde jag fortfarande ha jeans..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut före och efter bilder på din kropp sen? Skulle vara roligt att se :))

2013-02-10 @ 16:57:49
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0