ett mål mat om dagen

idag var jag nära att svimma.
trots att jag dricker mängder av
vatten så har jag mest hela dagen
varit väldigt yrslig..
inte så konstigt med tanke på
att jag ligger på kaloriunderskott
hela tiden. men då beslöt jag mig
för att börja äta en måltid om
dagen redan idag. jag vill inte
riskera att svimma inför mina
barn och att gå runt yr hela dagarna
är inte värt det.
det fick bli köttgryta och wokisar.
jag har aldrig i mitt liv blivit
mätt på så lite mat, haha.
åt i lugnt tempo och tills jag
hade en bra mättnadskänsla.
jag är van att äta upp allt på tallriken
och bli sådär äckligt mätt istället
vilket jag slutar med nu.

ikväll är det gladiatorerna som
Julian ser framemot hela veckorna.
älskar verkligen att han är stor nog
nu att vilja se sånt med oss.
vi har längtat efter att kunna
fredagsmysa med honom
hur länge som helst, haha.

hoppas ni får en mysig kväll
vad ni än har planerat. pusss!
bjuder också på en riktigt
gammal bild, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0